برگزاری فستیوال عکس ایمنی در صنعت ساختمان در اداره نظام مهندسی ساختمان استان تهران
نوشته شده توسط : نسرین معین

برگزاری فستیوال عکس ایمنی در صنعت ساختمان در اداره نظام مهندسی ساختمان استان تهران


اداره نظام مهندسی ساختمان استان تهران به جهت ارتقای فرهنگ وتمدن ایمنی کار در صنعت ساختمان مبادرت به برگزاری فستیوال ملی عکس موبایل و ساختمان ايمن کرده است ; به نقل از روابط عمومی اداره نظام مهندسی ساختمان استان تهران , آن اداره در نظر دارد با انگیزه توسعه فرهنگ و تمدن ايمنی در ساخت و ساز شهری , برای نخستين بار فستیوال عکس تلفن همراه با مسئله ( ساختمان ايمن ( را در مرحله ملی برگزار نمايد . از مهندسان فعال در صنعت ساختمان و دانشجويان رشته های مهندسی ساختمان دعوت بعمل آمده است تا با در نظر گرفتن اصول زيبايي‌شناسی و بهره گيری از قابليت های تلفن همراه , عکس هايي را با قضیه ایمنی در مراحل ساخت ( از منظر نکات قوت و ضعف ايمنی پروژه های ساختمانی ) اخلاق و به آدرس دبيرخانه این جشنواره ارسال نمايند . علاقمندان می توانند با مراجعه به وبگاه آن سازمان از ریزه کاری بیشتر با خبر شوند .

شایان ذکر است , به آثار برگزیده و 10 نفر در آغاز جوایز ارزشمندی تعلق خواهد گرفت ; مهلت ارسال آثار تا 31 ارديبهشت ماه 1396تعیین شده‌است .

نشانی دبيرخانه جشنواره : تهران , شهرک غرب , خيابان مهستان , پلاک 10 , طبقه اول , روابط عمومی اداره نظام مهندسی ساختمان استان تهران
برای مشاهده اخبار نظام مهندسی به سایت نظام مهندسی مراجعه کنید





:: بازدید از این مطلب : 47
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 21 اسفند 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: